Το PANORAMA HILL HOTEL βρίσκεται στην είσοδο της Ν. Ηρακλείτσας,
χτισμένο αμφιθεατρικά με θέα προς το λιμάνι και το απέραντο γαλάζιο
του Β. Αιγαίου.
• Ζήστε στιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης στα υπερπολυτελή
δωμάτια κάνοντας τις διακοπές σας μοναδικές.
• Απέριττος και καλαίσθητος ο προσωπικός χώρος διαμονής, με
απλότητα των καθαρών γραμμών και λιτή διακόσμηση.
• Άνετα, πλήρως εξοπλισμένα δωμάτια αλλά και βεράντες με θέα στη
θάλασσα όπου μπορείτε να απολαύσετε το φαγητό ή το ποτό σας
και να χαθείτε στο απέραντο γαλάζιο του Β. Αιγαίου.
Χτισμένο πάνω σε λόφο, η ιδανική αυτή τοποθεσία ,προσφέρει στους
επισκέπτες του ξενοδοχείου το προνόμιο να μπορούν να θαυμάσουν μια
εκπληκτική θέα από όλα τα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους. Το
μαγευτικό τοπίο και τα κρυστάλλινα νερά της περιοχής σε συνδυασμό με
τις εξαιρετικές παροχές και το φιλικό προσωπικό του ξενοδοχείου,
κάνουν το PANORAMA HILL HOTEL να ξεχωρίζει.
Το σύστημα καλύπτει τις ανάγκες του ξενοδοχείου στο τμήμα των
κρατήσεων όπου διαχειρίζεται τα 31 δωμάτια και προσδίδει στην
υποδοχή την ποιότητα και τον χρόνο στους πελάτες να ενημερωθούν για
όλες τις δραστηριότητες και τις υπηρεσίες που προσφέρονται.
Η επιλογή του PYLON Hospitality Suite πραγματοποιήθηκε με κύριο
σκοπό την παρακολούθηση όλων των τμημάτων εσόδων (εστιατόρια,
μπαρ) και τη διαχείριση του πολύτιμου πελατολογίου μέσω του
αναλυτικού CRM του PYLON. Όλη η λειτουργία του ξενοδοχείου
βρίσκεται στις οθόνες των υπευθύνων και της διοίκησης, ώστε να
διαχειρίζονται άριστα όλες τις καταστάσεις και το πελατολόγιο του.
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου, γνωρίζοντας ότι καρδιά του Ξενοδοχείου
βρίσκεται στην σωστή διαχείριση των πόρων, οδηγήθηκε στηv επιλογή
του PYLON Hospitality Suite & PYLON Restaurant για την επιτυχημένη
αυτοματοποίηση των λειτουργιών της επιχείρησης και την παροχή
premium υπηρεσιών στους πελάτες της.
Αξιοποιώντας τις δυνατότητες του PYLON Hospitality Suite και
συγκεκριμένα του PYLON PMS, το PANORAMA HILL HOTEL θα έχει
πλήρη εικόνα των on-line κρατήσεων από τα κανάλια που συνεργάζονται
και ταυτόχρονα θα διαχειρίζονται μέσω της ενοποιημένης πλατφόρμας
του PYLON όλα τα δεδομένα που επιθυμούν, όπως: συμβόλαια με
πρακτορεία, OTAs, κρατήσεις πελατών, οργάνωση δωματίων, πληρότητες,
οικονομικά και στατιστικά στοιχεία, όπως προβλέψεις εσόδων και
αποτελέσματα χρήσης, βλάβες, προωθητικές ενέργειες και ενέργειες
marketing, ενισχύοντας δυναμικά την εύρυθμη λειτουργία της
ξενοδοχειακής τους μονάδας.
Παράλληλα, όλα τα σημεία πώλησης (Point of Sales) από την Reception και
το Bar Restaurant έως το Pool Bar και τις ξαπλώστρες, αναλαμβάνουν τον
ρόλο της διαχείρισης των πωλήσεων της επιχείρησης και διασφαλίζουν
την απρόσκοπτη ανταλλαγή δεδομένων στην πλατφόρμα του PYLON, με
την βοήθεια εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας και ανθεκτικής κατασκευής
για χρήση ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες.
Το κύκλωμα PYLON PMS διαχειρίζεται με ταχύτητα και ασφάλεια τις
κρατήσεις είτε μέσω channel manager είτε με τη γρήγορη καταχώρηση
κρατήσεων, ενώ το προσωπικό υποδοχής, μπορεί να εξυπηρετήσει
ταχύτατα τους επισκέπτες με τις αυτοματοποιημένες ενέργειες του
συστήματος όπως η σύνδεση με passport scanners. Επίσης, με το
κύκλωμα PYLON Restaurant υπάρχει αυτόματη δυνατότητα χρέωσης
στους λογαριασμούς δωματίων, στο mini bar και στις καταναλώσεις από
το bar του ξενοδοχείου. Όλες οι εγγραφές πωλήσεων μέσω του
εμπορικού κυκλώματος, καταλήγουν με γέφυρα στην Γ. Λογιστική από
όπου υποβάλλονται και τα αντίστοιχα έντυπα φορολογίας.
Με ευέλικτους τιμοκαταλόγους και on line σύνδεση με Booking Engine και
Channel Manager, θα συνεχίσουν να έχουν ένα μεγάλο συγκριτικό
πλεονέκτημα στην τοπική αγορά.
Με το PYLON Hospitality η ευκολία στον τομέα των κρατήσεων λόγω της
γρήγορης πληροφόρησης σε θέματα διαθεσιμότητας-πληρότητας
δωματίων, έφερε νέες κρατήσεις και μεγιστοποίηση εσόδων. Τέλος η
απλότητα στην διαχείριση των λογαριασμών και η έκδοση όλων των
τύπων των παραστατικών προσέδωσε ομαλότητα στην ροή εργασιών
ακόμη και σε περιόδους πληρότητας.